reklama

Môj drive – po práci

Po práci – vyvesila som bielizeň, do porcelánovej misky po starej mame natrhala šalátové listy, olúpala vajíčka, zatiahla žalúzie, pár kontaktných šošoviek vďačne vymenila za okuliare a cez pruh slnka šantivo vpustila do obývačky voľný podvečer. Ten sa zlieval s voľným večerom a celou nocou.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Takto sa správam ja skoro vždy pri vidine voľna. A teraz je zrazu tu – ako ho mám zvečniť a nevyplašiť?

Sadám do kresla, do lona kladiem laptop a píšem riadky, ba celé strany... o čare samoty, cez ktorú človek spoznáva sám seba, keď chce uvažovať, snívať v knihách a podčiarkovať v nich... Aby vedel s ľuďmi rozprávať, keď opustí svoju samotku, preto radšej čerpá, číta, počúva, modlí sa, medituje, píše a pozoruje.

Po práci – nejdem na kávu, nevyzdvihnem si lieky z lekárne, zruším hodinu angličtiny, lebo dnes píšem – o svojom DRIVE. Inšpirovala ma kniha s názvom prostým – Som žena. Spisovateľka v jednej časti navádza svoje čitateľky vytiahnuť na svetlo dávno zabudnuté dary, to čím kedysi žili a to, čo ich robilo jedinečnými. Drobným nedočkavým písmom som si na okraj stránky poznačila ceruzkou všetky tie veci, ktoré to v mojom živote boli od základnej školy či gymnázia. Najprv som sa zľakla – viem si vôbec na niečo ešte spomenúť? Ale išlo to ako riava... Mala som strach, že to nestihnem zapisovať – psychológia, svetové náboženstvá, texty, básne, blogy, francúzština, taliančina, ukrajinčina, pleťové masky :), výchova, servítková technika, zdravá strava, bytový dizajn, vzťahy, texty piesní, byzantský obrad... Toto všetko som počas svojich dní zavalená školskými povinnosťami či kmitaním pracovného charakteru odložila na najvyššiu poličku... Toto ma určite kedysi vystihovalo. Viem presne, čo to je, je to stále niekde vo mne. Tomuto som dokázala venovať svoju energiu, peniaze i spánok. Týmto som bola...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Po práci – otváram jednu komnatu za druhou, utieram prach, vraciam sa k veciam, ktoré som mala rada, kreslá vyložím na balkón a toto všetko po večeri pod hviezdami rozprávam... blízkemu človeku, ktorý je rád, že som sa VRÁTILA.

Magdaléna Hučková

Magdaléna Hučková

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Veľa je napísať jedinú vetu, ktorá nie je zbytočná. (P. Strauss, Za mostom času) Zoznam autorových rubrík:  Deň po dniKNIHA

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu